STRANDBO II
  • Hjem
  • Ejendommen
  • Håndværkere
  • Kontakt
  • Gårdlauget Strandbo
    • Arkiv
  • Arkiv
    • Arkiv 2025
    • Arkiv 2024
    • Arkiv 2023
    • Arkiv 2022
    • Arkiv 2021
    • Arkiv 2020
    • Arkiv 2019
    • Arkiv 2018
    • Arkiv 2017
    • Arkiv 2016
    • Arkiv 2015
    • Arkiv 2014
    • Arkiv 2013
    • Arkiv 2012
    • Arkiv 2011
    • Arkiv 2010
    • Arkiv 2009
    • Arkiv - ældre
BESTYRELSE
Der afholdes bestyrelsesmøder 8-10 gange årligt. Bestyrelsen består af fem medlemmer. Du er altid velkommen til at kontakte bestyrelsesmedlemmerne, såfremt du har spørgsmål der angår ejendommen. Dette kan ske personligt eller via e-mail. Bestyrelsens medlemmer er:

Jan Elleriis, Østbanegade 45, 3. tv., formand
Hans Sølvhøj Bundsgaard, Classensgade 70, 2. tv.
Tue Mollerup Mathiasen, Classensgade 70, 1. tv.
Frederik Rebsdorf, Classensgade 70, 5. th.
Johnny Christian Rieck, Østbanegade 45, 4. tv.

Meddelelse til hele bestyrelsen sendes til: [email protected]

ADMINISTRATOR
Advokaterne
H. Høgsbro Holm og Kristian Nørgaard
Tagensvej 85 E, 1.
2200 København N
Tlf.: 35 43 43 06
E-mail: [email protected]
Kontortid: Man.-tors. kl. 10-15, fre. kl. 10-14

​Administrator håndterer bl.a. spørgsmål i forbindelse med køb og salg af ejerlejligheder i Strandbo II.

​Hvis man overvejer en altan, kan dette etableres af den enkelte beboer. Grundlaget for evt. etablering af altaner fremgår af referatet fra den ekstraordinære generalforsamling i februar 2013 (her). Som det fremgår, er det muligt at etablere franske eller spanske altaner i stuelejlighederne, men ikke en egentlig nedgang. Altanerne kræver naturligvis både kommunes og bestyrelsens godkendelse i sidste instans - se note til indkaldelsen til den ekstraordinære generalforsamling (her). Den nye altan skal være identisk med dem, som tidligere er opsat. Det er Kommunens byggesagsafdeling, som du skal kontakte og indledningsvis skal du starte med at få lavet en fuldmagt, som skal underskrives af bestyrelsen. Fuldmagten bør kunne findes på Kommunens hjemmeside, herefter udfyldes og fremsende til administrators underskrift, hvorefter administrator påtegner på foreningens vegne.

VICEVÆRT
Vicevært Søren Zimling
Kontor i gården ud for Strandboulevarden 12
Telefon- og kontortid: Hverdage 12-13 samt tirsdag 7-8:
Mob.: 40 51 74 46
Ved akut opståede problemer:
Mob.: 40 51 74 46
E-mail: [email protected]

Viceværten kan være dig behjælpelig med råd og information om håndværkere, spørgsmål om affald og generelle spørgsmål om ejendommens drift. Andre spørgsmål kan stilles til bestyrelsen - helst på mail - så bestyrelsen har mulighed for at svare i løbet af normalt nogle dage. Du kan også forhøre dig om ledige pulterrum hos viceværten.
Billede
  • Hjem
  • Ejendommen
  • Håndværkere
  • Kontakt
  • Gårdlauget Strandbo
    • Arkiv
  • Arkiv
    • Arkiv 2025
    • Arkiv 2024
    • Arkiv 2023
    • Arkiv 2022
    • Arkiv 2021
    • Arkiv 2020
    • Arkiv 2019
    • Arkiv 2018
    • Arkiv 2017
    • Arkiv 2016
    • Arkiv 2015
    • Arkiv 2014
    • Arkiv 2013
    • Arkiv 2012
    • Arkiv 2011
    • Arkiv 2010
    • Arkiv 2009
    • Arkiv - ældre